Unieke kaarten die je alleen hier ziet! Verstuurd binnen 1-3 werkdagen

Veel gestelde vragen

Retourneren


 

Levering

Wat is de levertijd van mijn Wereldkaart foto print?
Jouw bestelde wereldkaart op canvas, hout, aluminium of andere ondergrond wordt uiterlijk de 5e werkdag verzonden. In de meeste gevallen zal de door jou bestelde foto ruim binnen deze 5 werkdagen worden geleverd op het aangegeven afleveradres. Voor formaten groter dan 150x150 en 180x100 cm geldt een levertijd van 5-10 werkdagen.

 

Hoe verpakken jullie mijn bestelling?
De door jou bestelde wereldkaart wordt zeer goed verpakt. De FotoCadeau.nl-groep heeft al tientallen duizenden pakketten verstuurd. We gebruiken karton en bubbelplastic voor het verpakken van de bestelling om beschadiging te voorkomen. Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat jouw bestelling tijdens het transport beschadigt, dan krijg je van ons een nieuw exemplaar.

 

Zijn er verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 5,95 per bestelling. Als jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan betaal je nog steeds € 5,95.

 

Wat als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent op de dag waarop je jouw wereldkaarten verwacht, laat de bezorger altijd een niet-thuis-bericht achter en kun je vervolgens een afleverafspraak maken. Een afspraak met de buren is natuurlijk ook altijd een optie. Laat dan de bezorger weten op welk huisnummer hij of zij terecht kan en je wereldkaart op hout, canvas, aluminium of ieder ander materiaal zal daar worden afgeleverd.

 

Levering in het buitenland?
Dit is mogelijk! Voor verzending naar Belgie brengen wij € 7,95 verzendkosten in rekening. Verder is het ook mogelijk om je wereldkaart in Duitsland en Oostenrijk te laten bezorgen. Hiervoor verwijzen we je graag door naar ons Duitse zusje Welkarten.de.


 

Retourneren van mijn bestelling

Onze producten worden voor jou op maat gemaakt. Uiteraard kun je het product retourneren, wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je product. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen naar volgend e-mailadres: info@wereldkaarten.nl.

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop.

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen, bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw product, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

LET OP: onze producten worden op maat gemaakt. Het is daarom niet mogelijk producten zonder gegronde klacht te retourneren.


 

Bestellen

Hoe plaats ik mijn bestelling?
Wanneer je in de menubalk op de knop “bestellen” klikt, start het bestelproces. We hebben het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Kom je er toch niet uit? Dan kan je altijd contact met ons opnemen via info@wereldkaarten.nl of via 085­ 401 3312.

 

Kan ik ook een cadeaubon bestellen?
Ja, dat kan! Ook dit proces begint met de “bestellen” knop in de menubalk van de website.
We hebben cadeaubonnen van verschillende bedragen.

 

Kan ik ook bestellen zonder een account aan te maken?
Ja, dat kan!

 

Kan ik mijn bestelling (nog) wijzigen of annuleren?
Wij maken je bestelling op maat en verzending vindt al plaats binnen 5 werkdagen. Dat betekent dat je bestelling al heel snel wordt opgenomen in ons bestelproces. Als je bestelling in productie is genomen, kunnen we helaas geen aanpassingen meer doen.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen i.v.m. cadeau geven?
Ja, dat kan. Je komt deze mogelijkheid tegen in de checkout. Vink hier het hokje 'Verzenden naar hetzelfde adres' uit en je kunt een ander afleveradres invullen.


 

Prijzen en betalen

Wat zijn de prijzen van de producten van WereldKaarten?
De prijzen worden per formaat weergegeven op de prijzenpagina van Wereldkaarten.nl.

 

Krijg ik korting bij een grotere bestelling?
Als je meer dan 20 wereldkaart producten wilt bestellen, is er een mogelijkheid om korting te krijgen. Om voor de korting in aanmerking te komen, vragen we je een e-mail te sturen naar info@wereldkaarten.nl met als onderwerp “offerte aanvraag”. Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een reactie van onze afdeling sales.

 

Op welke manieren kan ik betalen?

1. Betalen via bankoverschrijving

  • Het is mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een bankoverschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL betaling. Dit duurt vaak 1 à 2 werkdagen. Wij kunnen je bestelling pas in behandeling nemen als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.
  • Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer en je naam in. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.

Bankgegevens:

  • Rabobank 16.71.98.068 t.n.v. Fotocadeau.nl in Kollum
  • IBAN: NL87 RABO 0167 1980 68
  • BIC: RABONL2U


2. Achteraf betalen

    • Je kan je bestelling ook betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen, zodra je deze hebt ontvangen (binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur). Het verschil met een overschrijving via de bank, is dat wij je bestelling direct in productie nemen. Onze betalingspartner Klarna zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling.

Achteraf betaling is mislukt

  • Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kan maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van jouw (betaal)gegevens. Lukt dit niet? Dan is er waarschijnlijk iets geconstateerd waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Klarna hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacystatement.
  • Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes (iDEAL of via bankoverschrijving)


3. iDeal (je bestelling wordt direct in productie genomen)

  • Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Het voordeel van betalen via iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling nemen. Ga hiervoor naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL.

Voor het verwerken van de betalingen aan WereldKaarten.nl maken wij gebruik van betalingsprovider Buckaroo.

 

Ontvang ik een factuur?
Nadat je je bestelling geplaatst hebt, ontvangt je automatisch een factuur op het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht je deze factuur niet direct ontvangen? Check dan je postvak 'ongewenste e-mail'. Toch nog geen factuur ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@wereldkaarten.nl. Onze klantenservice stuurt je factuur na.

 

Retourneren fotoproduct WereldKaarten.nl

Uiteraard kan je het product retourneren, wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit van het product, het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We vragen je de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Een klacht? Stuur ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van je fotoproduct een omschrijving van jouw klacht, voorzien van een foto van het betreffende product, naar info@wereldkaarten.nl.
2. We komen het product gratis bij jou afhalen!
Indien nodig, regelen wij binnen 2 werkdagen een afhaalopdracht bij onze vervoerspartner DHL. Het fotoproduct wordt dan bij je thuis afgehaald, zodat jij het product niet zelf retour hoeft te sturen. De kosten van de retourzending van het product zijn voor onze rekening. Stuur het product nooit zelf retour zonder dat wij van de klacht af weten en akkoord hebben gegeven voor een retourzending. Het is voor ons dan namelijk niet te achterhalen dat het pakket van jou afkomstig is.
3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen, bieden wij je binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.